فنادق مونتكالم الفاخرة بلندن تلتزم بالتركيز على المبادرات الخضراء والسياسات الخضراء من خلال مراقبة وتقليل مستويات الاستهلاك، تحويل الجهود البيئية إلى تخفيض للتكلفة وفرص لجلب العائد مع ترويج مسؤوليات الشركات المجتمعية، يتم دعم سياستنا للمسؤولية المجتمعية من كل الموظفين الذين يساعدون في تعريف وتطبيق سياسات صديقة للبيئة. فسياسة مونتكالم للمسؤولية المجتمعية تحدد المبادىء والاشتراطات لكل الشركة، مطلوب من جميع الموظفين بكل فنادقنا الالتزام بهذه السياسة
The Montcalm at The Brewery London City corporate responsibility policy sets out the principle and standards for the company. All staff at each of our hotels is required to comply with the policy.
تتفهم فنادق مونتكالم أن كل نزيل لديه احتياجات مختلفة ونعمل على أن نجعل مرافق الفنادق متاحة للجميع ويسهل الوصول إليها، وفي أحيان قليلة عندما لا يكون ذلك ممكن نحاول أن نقدم مجموعة من المرافق للنزلاء من ذوي الاحتياجات الخاصة:
فنادق مونتكالم تدعم مشاريع المجتمع المحلي وتساعد في الأعمال الخيرية المحلية، يتم النظر في كل طلب ونجري برامج عن التأثير البيئي بكل فندق
جميع النشاطات والتبرعات والرعاه من النزلاء والموردين والموظفين تدعم هدف الشركة في دعم الأعمال الخيرية المحلية...
Policy Statement
فنادق مونتكالم تعلم أنه يمكن أن يؤثر نشاطها ومنتجاتها وخدماتها على البيئة، وهذه السياسة تحدد كيف ستدير المؤسسة وتراقب وتقوم بقياس أدائها البيئي
لطبيق هذه السياسة فنادق مونتكالم تلتزم بشروط القانون المحلي والقومي والعالمي المختص بالجوانب البيئية وتتأكد من أنه يتم تحديث السياسة لتتماشى مع هذه الشروط.
فنادق مونتكالم ملتزمه بمنع التلوث أينما أمكن وتضمن أيضاً تحسين المنتجات الجديدة والخدمات لتسهيل هذه الحماية، يتم مراجعة النظم الموجودة والعمليات للتعرف على مناطق للحماية من التلوث، لكل منتج وخدمة وعملية سيتم تحقيق ذلك كالآتي:
- تخفيض استخدام المواد والتكنولوجيا التي تتسبب في التلوث
- إعادة استخدام وتدوير المواد داخل فنادق المونتكالم إن أمك
- نقل المواد والقمامة خارج فنادق مونتكالم
- التحكم في التخلص من القمامة لإعادة تدويرها. تدمج فنادق مونتكالم إدارة العمليات البيئية والتخطيط مع المؤسسة لتقليل تأثيرها على البيئة،
- ومن خلال استخدام عملية تقييم الآداء البيئي ومؤشرات الآداء الرئيسية
The Montcalm at The Brewery London City will integrate environmental management procedures, processes and planning with the general operations of the organization to maximise the potential reduction of the organizations environmental impacts.
Through the use of environmental performance evaluation procedures and key performance indicators, The Montcalm at The Brewery London City will seek continual improvement in its environmental performance. This will be achieved through the proper implementation of its environmental management system. The design, development and management of the environmental management system, related procedures and indicators is the responsibility of senior management.
Through the implementation of this policy, The Montcalm at The Brewery London City will set a leading example of good environmental management for its industry.
The Environment Policy is everyone's responsibility from kitchen porter to Executive team, and sets out the responsibility for environmental performance and develops and maintains an adequate system of management, measurement and improvements.
The Commercial Director is responsible for the overall environmental performance, which is reported to the Board of Directors.
Develop and thereafter maintain an adequately documented environmental recording and reporting system.
Ensure that the implications for the environment are taken into consideration in all major business decisions.
When tendering for new suppliers, their green and CSR credentials will be assessed before awarding business.
Develop and thereafter maintain a record of formal written comments concerning environmental performance and set targets for their reduction.
Assess the business regularly for compliance with this policy.
Reduce the use of energy through awareness programmes and through designing efficiency into new buildings, equipment, travel and transport and other working practices.
Review targets for the reduction of energy consumption. Monitor report and update.
Reduce the use of water and materials through awareness programmes and through designing efficiency into new buildings, equipment and working practices.
Set and meet targets for the reduction of utility consumption. Monitor report and update this annually.
Reduce, reuse or recycle solid waste where economically and environmentally sensible. When these options are not available, dispose of solid waste in the most environmentally responsible manner.
Set targets for the reduction of waste produced. Monitor, report and update these annually.
The following is a selection of initiatives that the hotels adopt to help reduce, re-use and recycle:
On a day to day basis the teams in all Hotels take the following actions in their contribution to helping the environment
Reduce the use of hazardous or non-degradable chemicals. We will work with our supplier partners to encourage use of environmentally friendly soaps and detergents for laundering bed linen and towels. Where the use of such substances is unavoidable, train staff in their handling and disposal and take precautions to minimise the impact of spillage
Reduce the use of ozone depleting substances in supplied packaging materials, refrigerants and fire suppression systems by specifying new equipment that is free of such materials and replacing existing systems as directed by legislation. Staff are COSHH trained.
Reduce as far as commercially practicable the level of harmful or nuisance emissions.
Collect used cooking oil and recycle it through a licensed contractor.
Carry on business in a responsible manner with due regard to the hotels' immediate environment, particularly at unsociable hours and in relation to noise, odour, lighting, litter, uncollected waste or deliveries and collections.
Maintain building exteriors, outdoor equipment and grounds to create a positive visual impact within the hotels' community.
Introduce contingency plans for major incidents to reduce their environmental impact.
A selection of actions of ways in which we support our local environment, services and suppliers: